Samenstelling Raad van Bestuur

"Samen voor een goed leven" Corrie van Randwijk, bestuurder De Merwelanden.

Het bestuur van Stichting Merinos is statutair opgedragen aan een eenhoofdige Raad van Bestuur. De Raad van Bestuur is verantwoordelijk voor het opstellen, vaststellen en (doen) uitvoeren van het beleid van Stichting Merinos en vertegenwoordigt rechtens intern en extern de organisatie. Raad van Bestuur Mevrouw C. van Randwijk-Nederlof Nevenfuncties per 31 december 2021: - Lid Raad van Toezicht Stichting H3O; - Lid algemeen bestuur van SUN Drechtsteden, Stichting Urgente Noden. Een noodfonds voor urgente noden in de Drechtsteden

Management Team

De MT-leden zijn verantwoordelijk voor het doorvertalen van het organisatiebeleid naar beleid voor hun afdeling en voor de uitvoering daarvan. Als lid van het managementteam leveren zij een bijdrage aan het opstellen en vaststellen van het organisatiebeleid. De MT–leden sturen rechtstreeks uitvoerende stafmedewerkers en teamleiders aan. De teamleiders sturen uitvoerende medewerkers en de persoonlijk begeleiders aan.

De dagelijkse leiding van de stichtingen was in 2021 in handen van de bestuurder en het managementteam: - Mevrouw C. van Randwijk, bestuurder - Mevrouw C. Deuze, bestuurssecretaris - De heer H. Bolhuis, manager Finance, ICT en Vastgoed - Mevrouw L.M. Hamoen, manager Zorg en Dienstverlening - Mevrouw N. Middendorp, personeelsadviseur