Profiel

De Lange Wei is een organisatie die zorg- en dienstverlening biedt aan mensen van alle leeftijden. We leveren dit in een beschermde woonomgeving in onze woonzorgcentra en we bieden ondersteuning in de wijk. Tevens bieden wij dagbesteding, activiteiten en huishoudelijke ondersteuning aan. Particulier verzorgen wij maaltijden, telefonie en alarmering. De Lange Wei heeft twee woonzorglocaties: De Rembrandthof in Boven-Hardinxveld en De Zes Molens in Hoornaar. Een derde woonzorglocatie, De Groene Wei in Giessenburg, opent naar verwachting haar deuren in de zomer van 2022. Daarnaast hebben we zes wijksteunpunten: Boven-Hardinxveld (2), Beneden-Hardinxveld, Giessenburg, Hoornaar en Sliedrecht.

Locatie De Rembrandthof, Boven-Hardinxveld

Organigram

Bij De Lange Wei staan de cliënten centraal. Het draait in onze organisatie om het samenspel tussen cliënt, hun sociale netwerk en onze medewerkers. Al onze processen zijn op deze manier georganiseerd. Dat is zichtbaar in ons organigram.

Locatie De Zes Molens, Hoornaar